۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » 504 » جهاد تبیین
  • شناسه : 6077
  • 17 آگوست 2022 - 16:45
  • 280 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش جهاد تبیین در شرکت داروپخش برگزار شد

همایش جهاد تبیین در شرکت داروپخش برگزار شد

سلسله نشست های جهادتبیین در شرکت های دارویی وابسته به حوزه مقاومت بسیج ۵۰۴ امام حسین (ع) با سخنرانی سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرماندهی کل سپاه به میزبانی شرکت داروپخش برگزار شد. سردار دقیقی در این سخنرانی مسئله روز جهان اسلام با محوریت اتفاقات اخیر در فلسطین و حمله اسرائیل به باریکه نوار غزه […]

سلسله نشست های جهادتبیین در شرکت های دارویی وابسته به حوزه مقاومت بسیج ۵۰۴ امام حسین (ع) با سخنرانی سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرماندهی کل سپاه به میزبانی شرکت داروپخش برگزار شد.

سردار دقیقی در این سخنرانی مسئله روز جهان اسلام با محوریت اتفاقات اخیر در فلسطین و حمله اسرائیل به باریکه نوار غزه و اقدامات حماس و سایر گروه های فلسطینی که اینبار بصورت متحد در مقابل رژیم صهیونیستی صورت پذیرفته بود را بیان نمودند.

ایشان در بخش پایانی صحبت ها به موضوع توهین به ساحت والای شهدای مدافع حرم علی الخصوص سردارشهیدهمدانی توسط یکی از سران فتنه پرداختند و عکس العمل بموقع مردم انقلابی و مسئولین آگاه کشور در حمایت از شهدای والامقام مدافع حرم که صورت پذیرفت اقدامی شایسته در مقابل این بی حرمتی ها سازمان یافته تحت مدیریت جریان برانداز دشمنان قسم خورده این انقلاب و مردم دانسته که باید از آرمان های والای نظام در همه حال حراست و پاسداری گردد.