۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » 503 » اخبار » اقتصاد » سایپا
  • شناسه : 6189
  • 11 سپتامبر 2022 - 8:57
  • 272 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : سایپانیوز
نقش موثر معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه در پیشبرد اهداف گروه سایپا

نقش موثر معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه در پیشبرد اهداف گروه سایپا

معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه طی چند ماه گذشته نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا داشته است.

به نقل از سایپانیوز ، بنابر این گزارش؛ از چند ماه پیش با نقش موثر و ویژه‌ای که معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان ایفا کرد، تعاملات گروه سایپا با شرکای تجاری چینی خود مانند چانگان که چندین سال بلاتکلیف بود به روابط کاملا حسنه تبدیل شد.

این موضوع کمک کرد که گروه سایپا در مذاکرات خود با شرکا، هم در بحث کیفیت و هم در موضوع قیمت پیشنهادهای خوبی از سوی طرف چینی داشته باشد.

یکی دیگه از اقدامات و عزم جدی این وزارت‌خانه در کمک به صنایع داخلی می توان به حضور موفق و چشم گیر خودروسازان و قطعه سازان ایرانی در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو برشمرد که با توجه به دستاوردهای جالب توجه خودروسازان کشور از آن، ایفای نقش موثر معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان کاملا واضح بود.

در همین خصوص؛ برنامه‌ریزی معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه کمک کرد که سایپا در حوزه قطعات الکترونیکی و همچنین ورق مورد نیاز خود بتواند از منابع خیلی خوب، با کیفیت و قیمت مناسب عقد قرارداد کرده و شرایط بسیار مناسبی را برای همکاری با طرف روسی مهیا سازد.