۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » 502 » اسلایدر » ایران خودرو » جهاد تبیین
  • شناسه : 6503
  • 07 نوامبر 2022 - 17:39
  • 222 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح راهیان پیشرفت و ایران یار، در راستای آشنایی با پیشرفت صنعت خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو
با حضور مدیران و معلمین منتخب آموزش پرورش تهران

طرح راهیان پیشرفت و ایران یار، در راستای آشنایی با پیشرفت صنعت خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو

طرح راهیان پیشرفت و ایران یار، در راستای آشنایی با پیشرفت صنعت خودرو کشور و تبیین اقدامات صورت پذیرفته با حضور تعدادی از منتخبین مدیران و معلمین ادارات آموزش و پرورش تهران بزرگ در روز دوشنبه 16 آبان ماه در گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

نفرات شرکت کننده در این طرح با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری گروه ایران خودرو از نزدیک با دستاوردهای تحقیقاتی و پروژه های جدید خودرویی ایران خودرو آشنا شدند. مدیران این مرکز صنعتی با تشریح فعالیت تعدادی شرکتهای گروه ایران خودرو آخرین اقدامات گسترده در زمینه طراحی و رو نمایی از پلت فرم های جدید خودرو در سبد محصولات ایارن خودرو علی الخصوص از جمله پروژه TF۲۱ و خودرو ری‌را را شرح دادند.

پروژه TF۲۱ با دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، پس از بازدید رئیس جمهوری از گروه صنعتی ایران‌خودرو و صدور فرمان هشت بندی که یکی از مضامین آن به توسعه محصولات جدید تاکید دارد، کلید خورده است.

محصول پروژه TF۲۱ در کلاس ابعادی B تولید خواهد شد که جانمایی سرنشین از اولویت‌های این پروژه است که با هدف حرکت به سمت پلتفرم‌های جدید و به‌روز و مطابق استانداردهای ٨۵گانه تعریف و تدوین شده است.

در ادامه حضور مدیران و دبیران منتخب آموزش و پرورش تهران با حضور در یکی از خطوط تولید موتور در ایران خودرو از نزدیک در جریان نحوه تولید قلب موتور خودروهای شرکت ایران خودرو که همان موتور می باشد قرار گرفتند.

قرار است در راستای تبیین دستاوردهای تولیدی و تحقیقاتی صنعت خودرو کشور طرح راهیان پیشرفت و ایران یار، با برنامه ریزی ها و هماهنگی صورت پذیرفته مابین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و گروه صنعتی ایران خودرو و سایر شرکتهای تولیدی خودرو از جمله سایپا بصورت برنامه مدون با حضور سایر فعالین امر جهاد تبیین شاغل در سایر دستگاه ها و سازمان های دولتی، دانشگاهیان و جامعه مهندسین برگزار گردد.