۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » 508 » اسلایدر » جهاد تبیین » کارتن سازی ایران
  • شناسه : 6547
  • 09 نوامبر 2022 - 11:54
  • 237 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش بصیرتی در شرکت کارتن سازی ایران برگزار شد

همایش بصیرتی در شرکت کارتن سازی ایران برگزار شد

همایش جهاد تبیین با سخنرانی حاج احمد پناهیان با حضور مدیران و تعدادی از پرسنل شرکتهای کارخانجات تهران بزرگ در شرکت کارتن سازی ایران برگزار شد.

با تلاش حوزه بسیج ۵۰۸ امام کاظم(ع) سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ همایش بصیرتی و سخنرانی جهاد تبیین در روز دوشنبه از ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات شرکت کارتن سازی ایران برگزار شد.

بعد از تلاوت چند از آیات کلام الله مجید توسط قاری گرانقدر قرآن برادر موسی لو و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران در ابتدای این همایش شاعر حماسی سرای کشور، آقای مصطفی جعفری همکار جامعه کارگری تهران شاغل در شرکت مالیبل سایپا پیرامون اتفاقات اخیر در کشور، اشعار جدید خود را برای حاضرین با زیباترین شکل خواند که مورد استقبال و تشویق شرکت کنندگان همایش قرار گرفت.

سخنران این همایش حجت الاسلام و المسلیمن حاج احمد پناهیان بود که ایشان با تحلیل اتفاقات اخیر در کشور و در منطقه و شکل گیری جنگ های داخلی در عرصه قدرت و صحنه گردانی سیاست و اقتصاد رو به زوال در آمریکا را برای حاضرین تشریح کردند و در بخش پایانی صحبت های خود اعلام داشتند که با توجه به لابی های موجود قدرت با محوریت جریان صهیونیسم جهانی دوران افول آمریکا می باشد که این‌ حرف به گفته ی خود امنیت ملی آمریکا اعلام شده که ۵سال دیگر این کشور با بالاگرفتن اتفاقات داخلی و سیاست هاي غلط در عرصه بین الملل از سوی دولتمردان آمریکایی از بین خواهد رفت و این قدرتی که این کشور در جهان و جامعه بین الملل دارد را از دست خواهد داد.