۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

  • شناسه : 6477
  • 02 نوامبر 2022 - 16:01
  • 385 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش جهاد تبیین جامعه زنان کارگری تهران بزرگ با محوریت “هویت زن در اسلام”

همایش جهاد تبیین جامعه زنان کارگری تهران بزرگ با محوریت “هویت زن در اسلام”

همایش جهاد تبیین ویژه جامعه زنان کارگری تهران بزرگ با محوریت "هویت زن در اسلام" به میزبانی شرکت محورسازان سازان ایران خودرو و سخنرانی سرکار خانم دکتر منتظری برگزار شد.

همایش بصیرتی و روشنگری ویژه جامعه زنان شاغل در کارخانجات تهران بزرگ با حضور آقای قلیچ جانشین سازمان بسیج کارگری تهران و سخنرانی سرکار خانم دکتر منتظری به میزبانی حوزه بسیج ۵۰۱ نبی اکرم(ص) گروه ایران‌خودرو در شرکت محورسازان ایران خودرو برگزار شد.

ابتدا آقای قلیچ ضمن عرض خیر مقدم، نکاتی در خصوص اهمیت جهاد تبیین با توجه به‌ جنگ رسانه ای شکل گرفته شده در فضای مجازی و سایر رسانه ها در راستای اتفاقات اخیر در کشور و لزوم تحلیل داشتن بر اهداف دشمنان و اقدامات خرابکارانه صورت پذیرفته در کشور با محوریت موضوعاتی همچون آزادی، زن و امنیت ملی نکاتی را بیان داشتند.

سخنران ویژه این همایش هم سرکار خانم منتظری در خصوص نقش زن در خانواده و محیط پیرامونی کاری خود با بهره گیری از آموزه های دینی و اسلامی و ذکر الگوهای مناسب و استفاده از سبک زندگی اسلامی، برای حاضرین به ایراد سخنرانی پرداختند.

در بخش پایانی ایشان با طرح سئوالاتی از موضوعات ذکر شده در سخنرانی خود و دریافت پاسخ صحیح از سمت حاضرین، به پنج نفر جوایزی اهداء نمودند.

از تمامی شرکت کنندگان در این همایش بصیرتی هم از سوی سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ تقدیر بعمل آمد.