۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » ایران خودرو
  • شناسه : 649
  • 15 جولای 2022 - 14:37
  • 257 بازدید
  • ارسال توسط :
کسب رتبه دوم خدمات فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ 

کسب رتبه دوم خدمات فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ 

گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور و پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.

برپایه این گزارش، علاوه بر کسب رتبه دوم حوزه خدمات فروش خودروسازان با توجه به امتیازات به دست آمده، ارتقای رتبه از یک ستاره در سال ۱۳۹۹ به دو ستاره در سال ۱۴۰۰ نیز برای گروه صنعتی ایران خودرو رقم خورده است.

جهش کیفیت خدمات فروش نمایندگی‌ها و افزایش تعداد رتبه «یک» نمایندگی ها از سه نمایندگی در سال ۱۳۹۹ به ۹۲ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ و همچنین کاهش نمایندگی‌های رتبه چهار از ۱۲۷ نمایندگی به ۳۱ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.