گروه صنعتی ایرانخودرو براساس برنامههای راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگیهای سراسر کشور، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.
گروه صنعتی ایرانخودرو براساس برنامههای راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگیهای سراسر کشور و پیادهسازی الزامات آییننامه حقوق مصرفکنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.
برپایه این گزارش، علاوه بر کسب رتبه دوم حوزه خدمات فروش خودروسازان با توجه به امتیازات به دست آمده، ارتقای رتبه از یک ستاره در سال ۱۳۹۹ به دو ستاره در سال ۱۴۰۰ نیز برای گروه صنعتی ایران خودرو رقم خورده است.
جهش کیفیت خدمات فروش نمایندگیها و افزایش تعداد رتبه «یک» نمایندگی ها از سه نمایندگی در سال ۱۳۹۹ به ۹۲ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ و همچنین کاهش نمایندگیهای رتبه چهار از ۱۲۷ نمایندگی به ۳۱ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده است.
تمامی حقوق این سایت محفوظ است.
طراحی سایت : مرکز فرهنگی هنری کارگران و کارخانجات تهران بزرگ