۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » 502 » ایران خودرو
  • شناسه : 6132
  • 27 آگوست 2022 - 12:55
  • 256 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : ادمین 502
  • منبع : ایکوپرس
ظرفیت تامین و تولید سالانه ۲۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ایران‌خودرو دیزل
با فرا رسیدن ایام گرامی‌داشت هفته دولت و روز پزشک اعلام شد؛

ظرفیت تامین و تولید سالانه ۲۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ایران‌خودرو دیزل

در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور مدیرعامل ایران خودرو بیان نمود که از سال ۱۳۸۰ تاکنون ۳۹۳۰ دستگاه آمبولانس توسط ایران‌خودرو دیزل عرضه‌شده که نشانگر سهم ۶۰ درصدی ایران خودرو دیزل در آمبولانس‌های کشور است.

مهدی خطیبی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و روز پزشک، ایران‌خودرو دیزل را یکی از موفق‌ترین مجموعه‌‌های خودرویی کشور خواند و گفت: در برنامه‌های امسال این شرکت تولید ۲۵ هزار دستگاه خودرو نیمه‌سنگین و سنگین برنامه‌ریزی شده که نسبت به سال گذشته ۲۵۰ درصد افزایش خواهد داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو  با بیان این‌که در پنج ماهه ابتدایی امسال ایران‌خودرو دیزل رشد ۲۰۰ درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زده است، تصریح کرد: با افزایش تولید، ۴ هزار نفر نیروی کار جدید به مجموعه افزوده می‌شود و به این ترتیب یکی از دغدغه‌ها در زمینه اشتغال که مورد نظر مقام معظم رهبری نیز است، در این حوزه رفع خواهد شد.

وی گفت: از سال ۱۳۸۰ تاکنون ۳۹۳۰ دستگاه آمبولانس توسط ایران‌خودرو دیزل عرضه‌شده که نشانگر سهم ۶۰ درصدی ایران خودرو دیزل در آمبولانس‌های کشور است.