۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه زنان
  • شناسه : 602
  • 12 جولای 2022 - 16:41
  • 492 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش مهر فاطمی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد
به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب؛

همایش مهر فاطمی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد

همایش بزرگ مهر فاطمی به مناسبت فرا رسیدن 21 تیرماه گرامیداشت روز عفاف و حجاب در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی با حضور خواهران شاغل در کارخانجات و صنایع تهران بزرگ با سخنرانی سردار حسن زاده برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب مورخ بیست و یکم تیرماه با حضور خواهران شاغل در کارخانجات و صنایع تهران بزرگ در برنامه متمرکز اجتماع بزرگ مهر فاطمی در ورزشگاه دوازده هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد.

امسال برگزاری مراسم روز ملی عفاف و حجاب با توجه به اینکه در فاصله بین دو عید قربان و غدیر قرار گرفته است حال و هوای بزرگداشت این دو عید را هم به خود گرفته است.در اجتماع بزرگ مهر فاطمی که در استادیوم دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد، نمایندگانی از قشر‌های مختلف دختران دهه هشتادی و نودی حضور داشتند.

دختران ایرانی که وجه مشترکشان از گذشته تا امروز، گرایش به زیست عفیفانه و رعایت حیا و نجابت در پوشش بوده است. در این دورهمی مادرانی هم حضور داشتند که به درک و دریافت کامل تری از حجاب رسیده و توانسته بودند در انتقال سبک پوشش عفیفانه خود به دخترانشان موفق باشند.

در این مراسم همچنین میثاق نامه‌ای قرائت شد که در آن دختران ایرانی عهد بستند با حجاب شان به تحکیم بنیاد خانواده، تقویت بنیه علمی کشور و حضور موثر در آینده کمک کنند.

در این همایش سردار سرتیپ پاسدار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا… (ص) نهران بزرگ پیرامون شرایط و موضوعات کشور و موضوع همایش سخنرانی نمودند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.