۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 393
  • 27 ژوئن 2022 - 17:23
  • 299 بازدید
  • ارسال توسط :
در این شرایط اقتصادی و با توجه به شعار سال چرا باید صدای صنایع و کارخانجات تعطیل شود؟
عکس العمل کاربران فضای مجازی و رسانه ها در حمایت از شبکه ایران کالا؛

در این شرایط اقتصادی و با توجه به شعار سال چرا باید صدای صنایع و کارخانجات تعطیل شود؟

چرا تنها شبکه تلویزیونی انعکاس دهنده مشکلات، گزارشات و معرفی واحدهای تولیدی و صنایع در رسانه ملی باید کنار گذاشته شود؟

در شرایطی که فضای اقتصادی کشور به شدت حال نابسمانی دارد و دولت سیزدهم در حال جراحی اقتصادی است که در مرحله اولش تورم ۵۲.۵ درصدی را تجربه می کنیم خبری از صدا و سیما با موضوع انحلال تنها شبکه اقتصادی کشور یعنی «ایران کالا» به گوش می رسد.

سوالی است که اصحاب رسانه فعال در حوزه اقتصاد، بورس، صاحبان صنایع و جامعه کارگری در این چند روز با توجه به زمزمه های مبنی بر کنار گذاشتن و انحلال تنها شبکه اقتصادی کشور یعنی «ایران کالا» در محافل و شبکه های اجتماعی و درگاه های نشر محتوای خود بیان می کنند.

با توجه به ماموریتهای مهمی که برای شبکه تلویزیونی ایران کالا در سنوات گذشته ترسیم شده بود و شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری در سال جدید با نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین این اقدام قابل تامل با توجه به تذکر اخیر رهبری معظم به مجموعه صدا و سیما در خصوص موضوع دستگیری دزدان صندوق امانت بانک ملی مشاهده می گردد که تذکر جدیدی و احیانا جدی تری نیاز است به رسانه ملی در روزهای آینده شاهد باشیم.

در ادامه گلچینی از عکس العمل ها صورت پذیرفته توسط فعالین صنایع و اصحاب رسانه در فضای مجازی در این موضوع مهم مشاهده می نمائید:

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.