۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » زامیاد
  • شناسه : 668
  • 21 جولای 2022 - 13:36
  • 328 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : سایپانیوز
معاون وزیر صمت: زامیاد توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد
در آیین رونمایی از خودرو پیکاپ کارون؛

معاون وزیر صمت: زامیاد توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد

منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: شرکت زامیاد، به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد

منوچهر منطقی در آیین رونمایی از پیکاپ کارون، جدیدترین محصول شرکت زامیاد و افتتاح همزمان خط تولید وانت پادرا پلاس دوگانه‌سوز در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص وانت های سنگین در کشور با ضعف مواجه بودیم، اما امروز زامیاد، یکی از زیرمجموعه های گروه سایپا به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد.

او با اشاره به اینکه کارون تیراژ تولید مناسب و قیمتی اقتصادی نسبت به خودرو های مشابه خود خواهد داشت گفت: یکی از مباحث مهمی که در دولت دنبال می شود تولید محصولات با قیمت و کیفیت مناسب است که گروه سایپا و زامیاد این موضوع را به خوبی دنبال کرده و با تولید محصولات جدید در حوزه خودروهای سواری و کار در راستای سیاست های دولت گام های مناسبی را برداشته و ادامه خواهد داد.

 

حذف قرعه‌کشی محصولات گروه سایپا

معاون وزیر صمت گفت: خوشبختانه باید این خبر را بدهم که تمامی خودروهای گروه سایپا در دور دوم قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از روند قرعه کشی خارج شده و امیدوارم تا دو دوره بعدی خودروهای سایر خودروسازان از قرعه کشی خارج شوند.

اوتاکید کرد: اکنون خودروهای زیادی وجود دارد که می‌تواند از خط تولید خودروسازان حذف شود و در عوض خودروهای جدید نیز اضافه خواهند شد.

منطقی در خصوص تولید خودروهای اقتصادی گفت: سایپا از قدیم در بازار خودروهای اقتصادی با تولید پراید در زمان خودش نقش اول را به عهده داشته و در آینده نزدیک، سایپا محصول جدید خودش را عرضه خواهد کرد.

او ادامه داد: لازم است که خودروهای قدیمی از خط خارج شوند، زیرا روی پلتفرم‌های قدیمی نمی‌توان استانداردها و آپشن های مورد نظر را نصب کرد و انتظار می رود همه محصولات قدیمی امسال و سال آینده از خطوط تولید خودروسازان خارج شوند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.