۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » 503 » جهاد تبیین » سایپا
  • شناسه : 6475
  • 02 اکتبر 2022 - 15:48
  • 216 بازدید
  • ارسال توسط :
جهاد تبیین با حضور فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در گروه سایپا
به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس؛

جهاد تبیین با حضور فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در گروه سایپا

همایش بصیرت افزایی جهاد تبیین با شعار " ما مقاوم هستیم" در گروه خودروسازی سایپا با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گروه سایپا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

همایش جهاد تبیین که با حضور و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار، حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا…(ص) تهران بزرگ در جمع مدیران و خانواده معظم شهدا و بسیجیان گروه خودرو سازی سایپا برگزار گردید و ایشان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) گفت: دشمنی با کشور ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شروع و از همان ابتدا انواع توطئه ها، جنگ تحمیلی، تحریم ها و .. برای این کشور ایجاد شد.

او افزود: دلیل اصلی این موضوعات و ایجاد دشمنی با ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب، به زانو درآمدن و شکستن هیمنه و ابهت ابرقدرتها به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی بود چرا که دستاوردهای انقلاب و بعد از آن دفاع مقدس روز به روز در منطقه و جهان گسترش یافته است.

سردار حسن زاده با اشاره به دستاورد اصلی دفاع مقدس که “ما مقاوم هستیم” است، گفت: پیروزی در جنگ تحمیلی باعث افزایش اعتماد به نفس شده و در عین مشکلات، بعد از جنگ و تحریم توانستیم موفقیت های مختلفی در حوزه هایی همچون نانو، موشکی، هسته ای، پزشکی، دفاعی و …به دست آوریم.

او افزود: دشمنان انقلاب و کشور اعتراف کرده اند که با فشار حداکثری نمی توانند به مردم ایران هجمه وارد کنند لذا به دنبال ایجاد عملیات روانی و دروغ پردازی و تغییر در ادراک مردم فهیم ایران هستند و به همین دلیل در همین ایام، ناآرامی هایی را ایجاد کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: این هیاهوی ایجاد شده برای دیده نشدن پیشرفت های ایران اسلامی است و امروز دشمنان این کشور در دو حوزه “تفکر انقلاب” و “مقاومت اسلامی” توان پاسخ به آن را ندارند.

او افزود:  دشمنان کشور با جریان سازی و دروغ پردازی به دنبال تحریک احساسات مردم هستند. البته که مردم ما با بصیرت دینی خود این موضوع را پاسخ داده اند. علاوه بر این با تحریک مردم و افزایش خشونت در جامعه سعی در ایجاد فضای رعب و وحشت از سوی نیروهای انتظامی در بین مردم را داشتند که این مورد هم با خویشتن داری نیروهای نظامی و انتظامی به شکست انجامید و نتوانستند به تفکرات خود برسند.

سردار حسن زاده ضمن تقدیر از مدیرعامل و کارکنان گروه خودروسازی سایپا در اثبات “ما مقاوم هستیم” و اقدامات خوبی که در حوزه های تولید و کیفیت محصولات انجام شده گفت: کسب این موفقیت ها بیانگر حرکتی است که آغاز شده تا امید در مردم زنده نگه داشته شود و این روند با قدرت ادامه خواهد یافت.

او در پایان گفت: مطمئنا این موفقیت ها نشان دهنده کسب پیروزی است و این دوران، زمان تثبیت پیروزی به دست آمده است چراکه دشمن با ایجاد هیاهو می خواهد پیروزی به دست آمده را کمرنگ کند و البته در این زمینه توفیقی به دست نخواهد آورد.