۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » 503 » سایپا
  • شناسه : 6773
  • 28 نوامبر 2022 - 11:14
  • 236 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : سایپانیوز
نشست صمیمی مدیرعامل گروه سایپا با مسئولین سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ و بسیجیان شرکت سایپا
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

نشست صمیمی مدیرعامل گروه سایپا با مسئولین سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ و بسیجیان شرکت سایپا

به مناسبت فرا رسیدن 6 آذر ماه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مسئولان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و اعضای شورای پایگاه بسیج سایپا، سالروز تاسیس شجره طیبه بسیج را تبریک گفت.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج در ششم آذرماه با فرمان امام راحل و گرامیداشت هفته بسیج، نشست صمیمی با حضور مهندس تیموری مدیرعامل گروه سایپا و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد این شرکت و سرهنگ ممی خانی مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ و حسین زاده فرمانده حوزه بسیج گروه سایپا و تعدادی از بسیجیان و اعضای شورای بسیج سایپا در سالن کنفرانس تیبا شرکت سایپا برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل گروه سایپا ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج و تشکر از اقدامات و فعالیت های ارزشمند صورت پذیرفته در بسیج گروه سایپا در جمع حاضرین گفت: بسیج یادگار حضرت امام (ره) و فرهنگ بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند نشأت گرفته از روحیه ی ایمان و ایثار توأم با تلاش انقلابی  است که می توان با جاری کردن این فرهنگ در سازمان بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت.

او افزود: در حوزه درون سازمانی و تولید باید فرهنگ و منش بسیج ساری و جاری شود و در حوزه کیفیت، همه کارکنان برای افزایش کیفی محصول تلاش نمایند و این فرهنگ متعالی باید در زنجیره کیفیت، کاهش هزینه ها و سایر عملکرد سازمانی نیز اجرایی شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: آرامش و امنیت جامعه لازمه آرامش در داخل سیستم است و باید با تولید محصول مناسب، با کیفیت و در خور شان مردم کشورمان، رضایت مندی را افزایش داد و بر همین اساس باید همه تلاش کنیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ قاسم ممی خانی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ هم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ایران به روش های مختلفی چون راه اندازی جنگ های فیزیکی، نرم، سیاسی، اقتصادی و اکنون ترکیبی در تلاش هستند که به این انقلاب ضربه بزنند که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورده اند.

 او افزود: بسیج در حوزه ماموریت های تخصصی، رفع موانع تولید را دنبال می کند و خوشبختانه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بالغ بر ۱۱۴ موضوع شناسایی و با پیگیری های انجام شده در وزارت خانه ها و سازمان های مرتبط بسیاری از آنها به نتیجه رسیده و بقیه نیز در دست پیگیری جهت رسیدن به نتیجه مطلوب است.

گفتنی است در پایان این برنامه کارت بسیج افتخاری فعال از سوی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ برای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا صادر و به ایشان اهدا شد.