۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 99
  • 08 ژوئن 2022 - 21:33
  • 2542 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : علی شهپریان
دوره توانمندسازی و تشریح برنامه های سال مراکز صنعتی و تولیدی تهران برگزار شد
با حضور مسئولین و فرماندهان بسیج؛

دوره توانمندسازی و تشریح برنامه های سال مراکز صنعتی و تولیدی تهران برگزار شد

با آغاز دهه کرامت و با حضور جمعی از مسئولین سازمان بسیج کارگران کشور و تهران بزرگ در سالن همایش های مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران تهران همایش توانمندسازی و تشریح برنامه های سال جاری برگزار شد.

این مراسم با حضور جناب سرهنگ اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جناب سرهنگ ممی خانی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ و مسئولین فرهنگی مراکز صنعتی و تولیدی تهران بزرگ برگزار گردید.
در این دوره معاونتهای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات نسبت به توجیه فرماندهان و شورای حوزه ها درخصوص برنامه های تخصصی سال ۱۴۰۱ اقدام نمودند و همچنین دکتر ویس کرمی مدیر کل محترم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز سخنرانی کرد.و از آمادگی اداره کل متبوعش درخصوص رفع مشکلات کارخانجات با همکاری بسیج کارگری خبرداد.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.