معرفی شهد ا » » شهید مدافع حرم اسدالله ابراهیمی
asadallah-ebrahimi-2
asadallah-ebrahimi-2asadallah-ebrahimi-3asadallah-ebrahimi-1

شهید مدافع حرم اسدالله ابراهیمی

من اصلا بخاطر امام زمان(عج) بچه دار شدم . منم نباشم ، مطمئنم آقا حواسش به بچه های من هست .تکلیف الان من جنگیدن با دشمنه .

تاریخ تولد

1351/01/01

وضعیت تاهل

متاهل – دو فرزند

شغل

مدیر مالی

تاریخ شهادت

1395/03/26

محل شهادت

سوریه

تعداد بازدید

505 بازدید

محل خدمت

کلید واژه ها

/

توضیحات

 

بخشی از زندگی نامه :

از همان نوجوانی ، شور و شوق زیادی برای شرکت در جبهه های نبرد و جانفشانی در این راه داشت و ارتباط با برخی شهدای محل را هم در آن سنین تجربه کرده بود.

بعد از رفتن به جبهه و مشاهده شهادت بسیاری از دوستانش، شوق شهادت و حسرت جاماندن از رفقای آسمانیش سراسر وجودش را فرا گرفت.

با شروع جنگ در سوریه و مطرح شدن حضور مستشاری ایرانیان در آن، با تمام وجود تلاش کرد تا خودش را به جبهه مقاومت برساندو توانست بعنوان بسیجی و داوطلبانه دوبار اعزام شود و حتی همکارانش در شرکت پارس خودرو تا لحظه شهادت نمیدانستند که این شهید از فرماندهان ایرانی تیپ فاطمیون مدافعان حرم در سوریه بوده است.

او انسان دیگری شده بود بسیار آرام و مهربان ، با رفتاری نرم و لطیف. و بقول بعضی از دوستانش فقط جسم او در زمین بود دلش جای دیگری بود نزد معشوق.

در اعزام اول خود تا مرز شهادت پیش رفت ولی به فرموده خودش (ته دلش وابستگی ای به دختر یکساله اش باقی مانده بود که نگذاشت شهید شود.)
نهایتا در دوماه زندگی قبل از شهادت تکلیف این وابستگی ها را هم مشخص کرد و با دل کندن از دنیا؛ رفت و به لقاءالله پیوست.

 

۲۶ خرداد ماه هر سال سالگرد شهادت شهید مدافع حرم اسدالله ابراهیمی است که همکاران و همرزمان او به سنت گذشته در سر مزار او واقع در قطعه ۵۰ شهدای بهشت زهرا(س) تهران گرد هم می آیند و یاد و خاطره همه شهدا و علی الخصوص این شهید والامقام را گرامی میدارند.

شهید گرانقدر اسدالله ابراهیمی اولین شهید مدافع حرم گروه سایپا از شرکت پارس خودرو می باشد که در سال ۹۵ در حلب سوریه به دست داعشیان تکفیری صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیگیر این شهید گرانقدر هنوز در چنگال این دشمنان منحوس اسلام و بشریت می باشد و به آغوش خاک وطن برنگشته است.

مادر شهید درباره این حالت در یک جمله گفت :
(این اسد ؛دیگر آن اسد همیشگی نبود.)


.:: بخشی از وصیت نامه شهید مدافع حرم اسدالله ابراهیمی:

انگار آنها معنی زن و بچه را نمیفهمند و بویی از عشق نبرده اند در حالیکه این شهدا سرشار از محبت و مهرورزی به خانواده بودند.

(من اصلا بخاطر امام زمان(عج) بچه دار شدم . منم نباشم ، مطمئنم آقا حواسش به بچه های من هست .تکلیف الان من جنگیدن با دشمنه .

شکر می گویم تو را که محبت و ولایت رهبر عزیزمان امام خامنه ای را به دل و روح و جان من هدیه کردی تا در شعاع این محبت و ولایت الهی راه حقیقی تو را شناخته و از گمراهی در امان باشم .