معرفی شهد ا » » شهيد والامقام داوود برمن اردبیلی
davood barman ardebily-parskhodro
davood barman ardebily-parskhodro۲۴

شهيد والامقام داوود برمن اردبیلی

شهید برمنی فردی متعهد معتقد به اصولی بودند که چه در محیط خانواده و محیط کار وظایف خود را به نحو احسن انجام می دادند. انسانی بسیار خون گرم و خوش رو و در امر کارنیک و خیر پیشتاز بود.

نام پدر

ملک

تاریخ تولد

1321/01/20

محل تولد

جمعه مسجد اردبیل

شغل

کارمند شرکت پارس خودرو

تاریخ شهادت

87/8/16

محل شهادت

بیمارستان خاتم الانبیا بر اثر عارضه شمیایی

آدرس مزار شهید

گلزار بهشت زهرا (س) قطعه 50 رديف 96 شماره

وضعیت تاهل

متاهل

تعداد بازدید

1350 بازدید

محل خدمت

کلید واژه ها

/ / / / /

توضیحات

 

در روستایی (جمعه مسجد ) شهر اردبیل در خانواده ای ضعیف و کم بضاعت بدنیا آمد. ازهمان کودکی از نعمت مادر محروم شد وسالهای سختی را سپری کرد و خدمت سربازی را در تهران گذراند و مشغول یک زندگی جدید در یک شهر متفاوت شدند و تشکیل خانواده داد و در شرکت پارس خودرو مشغول به کار شد.

شهید برمنی فردی متعهد معتقد به اصولی بودند که چه در محیط خانواده و محیط کار وظایف خود را به نحو احسن انجام می دادند. انسانی بسیار خون گرم و خوش رو و در امر کارنیک و خیر پیشتاز بود.

شهید برمنی در بسیاری از تظاهرات انقلابی زمان طاغوت نیز شرکت کرد ولی شهادت در آن زمان بدست نیاورد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی وظیفه خود دانستند که به جبهه بروند و از ناموس و مرزهای مملکت خود دفاع کنند و این اتفاق در سال ۱۳۶۵ رخ داد که از طریق بسیج شرکت پارس خودرو اعزام شدند و در سال ۱۳۶۶ به مقام جانبازی نائل امدند شهید برمنی مدت ۲۲ سال جانباز بودند و در این مدت با تمام درد ها و رنجها یی که تحمل می کردند همیشه شکر گذار خداوند بودند.

شهید برمنی ارادت خواستی به ولایت فقیه داشتند و همیشه از ایشان به عنوان یک پیشوا و یک رهبر بسیار فقیه و عالم یاد میکردند شهید برمنی به اهل بیت و به خصوص امام رضا (ع) ارادت خاص داشتند به این علت این را میگوئیم که وقتی در کشور المان برای در مان رفته بودند به عشق امام رضا (ع) درمان خود را رها کرده و برای زیارت آقا به ایران باز گشتند.

شهید برمنی پس از دردهای بسیار فروان در تاریخ ۸۷/۸/۱۶ ساعت ۲۴ نیمه شب در بیمارستان خاتم الانبیابر اثر عارضه شمیایی به مقام شهادت نائل آمد.

شهدا را یاد کنید، ولو با یک صلوات