۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » 503 » اسلایدر » سایپادیزل
  • شناسه : 6353
  • 03 اکتبر 2022 - 17:46
  • 229 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری آیین تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در شرکت سایپادیزل
به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس؛

برگزاری آیین تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در شرکت سایپادیزل

آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت سایپادیزل روز دوشنبه 11 مهرماه در سالن همایش صنعتگران برگزار شد.

به گزارش واحد ارتباطات و امور بین الملل، در ابتدای این برنامه که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی از کارکنان شرکت سایپادیزل برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمین شویکلو فرماندهی پایگاه بسیج شهید اکبر قدیانی شرکت ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و میهمانان، توجه به امور مربوط به شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه های فرهنگی شرکت برشمرد که با حمایت‌های مدیریت ارشد سازمان محقق گردیده است.

در ادامه، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی از فرماندهان ارشد نظامی کشور به تبیین عملکرد هوشمندانه رزمندگان که همراه با علم و بصیرت بود پرداخت و بیان داشت: رمز موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تلفیقی از هوش و ذکاوت عملیاتی و توکل بر خداوند و توسل بر ائمه اطهار بود.

وی حرکت در مسیر شهدا و امام (ره) را ضرورت فکری و عملکردی جامعه امروز برشمرد و یادآور شد: فرزندان این مرز و بوم با تأسی از فرهنگ ناب جبهه و شهادت در صورت هر گونه تعدی از سوی دشمنان، پاسخ محکمی به آن ها خواهند داد.

سردار عراقی با تمجید از عملکرد شرکت سایپادیزل و ابراز رضایت کارکنان از امور معیشتی خود اظهار داشت: صنعتگران و کارگران در صف مقدم جهاد اقتصادی با دشمنان قسم خورده کشور هستند و به حمدالله تیم مدیریتی و کارکنان سایپادیزل علی رغم مشکلات پرشمار، عملکرد قابل قبولی در روشن نگاه داشتن چراغ تولید و اشتغال داشته اند.

در ادامه، از خانواده‌های معظم شهدا و تعدادی از جانبازان و ایثارگران شرکت با اهدای تندیس تقدیر و قدردانی شد.
پخش کلیپ تهیه شده مصاحبه با جانبازان و ایثارگران شرکت و روایت شب‌های عملیات پایان پخش برنامه‌های این مراسم بود.