۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ویژه » اسلایدر
  • شناسه : 6805
  • 03 ژانویه 2023 - 12:24
  • 259 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار حسن زاده : شهید سلیمانی برای سربلندی کشور و ملت و امت اسلامی سالیان سال مجاهدت کرد
دومین تجمع جامعه کارگری و کارفرمایی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

سردار حسن زاده : شهید سلیمانی برای سربلندی کشور و ملت و امت اسلامی سالیان سال مجاهدت کرد

یکی از آرمان‌های شهید سلیمانی استقلال همه جانبه جمهوری اسلامی بود/ در نبرد اقتصادی باید مجاهدت کرد/ دشمنان از مولفه‌های ایران قوی در هراسند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم بزرگ مردان میدان تولید به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار جان فدا حاج قاسم سلیمانی در حرم امام خمینی (ره) سخنرانی خود اعلام کردکه: یکی از اهداف و اصول حاج قاسم سربلندی مردم عزیز و وحدت اسلامی بود و یکی از آرمان‌های او استقلال همه جانبه جمهوری اسلامی بوده و معتقد بود جمهوری اسلامی، حرم و قرارگاه حسین بن علی (ع) ایران است.

جسن زاده با بیان این مطلب که شهید سلیمانی برای سربلندی کشور و ملت و امت اسلامی سالیان سال مجاهدت کرد در ادامه گفت: همانطور که حاج قاسم سلیمانی در وصیت‌نامه خودش گفته بود۴۰ سال از این کشور به آن کشور رفته تا کشوری سربلند داشته باشیم.

ایشان فرمودند: امروز در این مکان به تصدیق از سردار جمع شده‌ایم تا در نبرد اقتصادی با تمام مشکلات موفق و پرتلاش عمل و مجاهدت کنیم.

سردار حسن زاده در ادامه سخنرانی خود در حرم امام خمینی (ره) اینگونه بیان کردند که : دشمنان از مولفه‌های ایران قوی در هراسند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مولفه‌های پیشرفت را محدود کنند که البته موفق به انجام این هدف نشده‌اند.