۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » کلینیک فناوران صنایع
  • شناسه : 415
  • 30 ژوئن 2022 - 10:35
  • 498 بازدید
  • ارسال توسط :
رفع موانع و تسهیل در موضوعات برق واحدهای تولیدی و صنعتی با فرا رسیدن فصل تابستان
برگزاری کلینیک فناوران صنایع ویژه مدیریت مصرف انرژی؛

رفع موانع و تسهیل در موضوعات برق واحدهای تولیدی و صنعتی با فرا رسیدن فصل تابستان

با فرا رسیدن فصل تابستان و نیاز تدبیر لازم در خصوص مدیریت مصرف انرژی جلسه کارگروه تخصصی کلینیک صنایع سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ با حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و مسئولین اداره برق برگزار شد.

با ابتکار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ با هماهنگی بعمل آمده توسط کارگروه تخصصی تعاملات سازمانی هیئت اندیشه ورز این سازمان جلسه رفع موانع و تسهیل در خصوص مصرف بهینه برق با حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و مسئولین اداره برق برگزار گردید.

در این جلسه ویژه نماینده های کارخانجات در خصوص صرفه جویی، راه اندازی دیزل ژنراتورها در راستای کمک به پایداری برق و استفاده بهینه از انرژی با اداره برق توافق کردند و از جمله ضرورت وجود برنامه ریزی مشترک بین کارخانجات تولیدی با شرکت توانیر جهت مدیریت مصرف بهتر در ساعات پرمصرف برق و استفاده بهینه از انرژی و تهیه و تنظیم تفاهم نامه متناسب با وضعیت هر کارخانه صورت پذیرد.

مسئولین حاضر در جلسه تاکید بر استفاده از نخبگان و کارشناسان مجرب در حوزه کاهش مصرف انرژی در واحدهای تولیدی در کنار استفاده از ظرفیت های آموزشی و اطلاع رسانی در خصوص مصرف بهینه انرژی در شرکت ها و صنایع را تاکید کردند.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.