۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

  • شناسه : 6671
  • 20 نوامبر 2022 - 16:18
  • 409 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور گسترده جامعه کارگری تهران بزرگ در رزمایش مهر فاطمی ۲
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

حضور گسترده جامعه کارگری تهران بزرگ در رزمایش مهر فاطمی ۲

رزمایش مهر فاطمی 2 به مناسبت فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته بسیج با هدف محرومیت زدایی و کمک به خانواده کم بضاعت مناطق محروم تهران در قالب اهدای جهیزیه و بسته های ارزاق کمک مومنانه در ورزشگاه محله هرندی برگزار شد.

اجتماع جهادگران بسیجی، صبح روز یک‌شنبه، ۲۹ آبان‌ماه، هم‌زمان با آغاز هفته بسیج با حضور علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در ورزشگاه هرندی تهران با حضور گسترده آحاد مختلف گروه های جهادی مردمی و گروه های جهادگر بسیجی جامعه کارگران و کارخانجات تهران بزرگ با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از آسیب‌دیدگان و محرومان محله هرندی و سایر مناطق محروم و حاشیه شهر تهران به اجرا درآمد.

در این رزمایش تعداد ۲۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان جامعه کارگری و ۲۰۰۰ بسته ارزاق کمک معیشتی برای خانواده های کم توان و بی بضاعت از سوی بسیجیان و پرسنل خیر شاغل در کارخانجات تهران بصورت داوطلبانه و در قالب شیفت های ایثار تهیه و برای خانواده های جامعه هدف بعد از پایان رزمایش ارسال شد.

در این مراسم که به صورت هم‌زمان از ۲۸ آبان‌ماه تا ۱۵ آذرماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود، گروه‌های جهادی در اقشار مختلف از میز خدمت گرفته تا گروه‌های مربوط به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و… در قالب ۱۴ هزار گروه جهادی در رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» خدمت‌رسانی می‌کنند.