۞ حـدیـث روز :
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛ ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است. (بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5 )

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » فرهنگی هنری » هفته بسیج
  • شناسه : 6690
  • 26 نوامبر 2022 - 13:37
  • 292 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور کارگران صنایع و کارخانجات تهران بزرگ در نمازجمعه تهران
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

حضور کارگران صنایع و کارخانجات تهران بزرگ در نمازجمعه تهران

نماز جمعه هفته اول آذرماه در مصلی تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با حضور آحاد مردم و پرسنل و بسیجیان صنایع و کارخانجات تهران بزرگ و سایر اقشار برگزار گردید.

نماز جمعه هفته چهارم آذرماه در مصلی تهران با توجه به فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین با شور و نشاط وصف ناپذیری با حضور آحاد مردم و بسیجیان صنایع و کارخانجات تهران برگزار گردید.

در این روز صنایع و کارخانجات تهران با هماهنگی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ با برپایی ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از نمازگزاران حاضر در مصلی تهران اقدام نمودند.

یکی از غرفه های دیگر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات برپایی غرفه معرفی دستاوردها و نوآوری ها و داخلی سازی های انجام شده در صنعت خودرو در محل نمایشگاه میدانی جنب ورودی شبستان مصلی تهران بود که با استقبال فراوان مسئولین و نمازگزاران قرار گرفت.

در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته با حضور حاج آقا علی اکبری، سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین کشور و سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ از دو خانواده شهید مدافع امنیت اغتشاشات اخیر در تهران تجلیل بعمل آمد.